Het is meer dan een Italiaans voorgerecht. Het is voor de zwangere vrouwen onder ons, voor de vegetariër, de echte vleeseter of de visliefhebber. Te bestellen als voor- en hoofdgerecht, of voor shared dining. Met de verschillende Casa Carpaccio varianten bespelen we een grote groep op de markt en heb je voor ieder wat wils. Zo is Casa Carpaccio toegankelijk.
Eén van de factoren van dit concept is de kwaliteit van de producten. Met een concurrerende omgeving is het de kwaliteit waar we naar kijken. En dat maakt verschil. Waar je voornamelijk de achtermuis op carpaccio’s hebt geproefd, werken we uitsluitend met de kogel, ook wel Babytop genoemd. Niet alleen in het uitzoeken naar een buitengewoon goed stuk vlees is veel tijd gestoken, ook in het creëren van de toppings.
Als klant ervaar je een beleving vanaf het moment dat je binnenstapt of de bestelling online plaatst, tot het gerecht voor je ligt en je de eerste hap neemt. De kleine details doen het werk. Waar het begint bij het zien van de social media post, de Casa Carpaccio bezorgfiets op de weg, het openen van de Casa Carpaccio-doos en persoonlijke kaartje dat wordt afgegeven. Het is een ontdekkingsreis die klanten telkens opnieuw willen beleven.
Gezond is niet alleen hip, het is belangrijk. Een constante trend die je (inter)nationaal ziet is de focus op de voedingswaarden die je binnenkrijgt. De Casa Carpaccio’s staan bekend om de gezonde ingrediënten en kunnen daardoor, zonder schuldgevoel, vaker besteld worden. Maar zo spelen we zo nu en dan ook met verschillende toppings. Een ondeugend vleugje toevoegen is wat we graag zeggen.